Friday, November 4, 2011

Beauty Battle - "Get A Leg Up"

As we've mentioned in past Beauty Battles, the purpose of these videos is for each of us to try out the same product, then keep our opinions to ourselves until we can share our thoughts with each other while the camera is rolling.  This Beauty Battle features the Sally Hansen Brush-On In-Shower Hair Remover Creme...yes, we "go" there (hahaha)...

Hope you guys see the humor in this video.  We were definitely putting ourselves (or our legs) out there a little on this one, but hey, these are the things we do in the name of beauty.

Have a suggestion for us for our next Beauty Battle??  Drop us a comment!


  1. You guys are so amazing<3
    I love your blog!!

    I'm following you now!!
    Would you like to follow me back?
    Keep in touch <3


  2. I'm so glad y'all picked this for your Beauty Battle. I had been contemplating this, but it just seems so complicated. I just cover my legs in conditioner and shave every 2-3 days.

  3. you guys are funny! I have tried these type things as a teenager as well and they also didn't work ;-(

    beauty battle suggestion: gel nails

  4. LOL at "It smells like a salon back in 1985"! Keep the beauty battles coming, girls! =D

  5. Your photos are awesome.
    This is the best post i've seen in a long time!

    Definitely going to follow you now,
    I hope you can follow me too?


  6. What a great idea! Love your "beauty battle".


  7. I love your movies, they are so funny!!

    But i don't like the stuff, i hate hair remove creme, i just use knives ;)


  8. the directions sound so complicated!
    it says its for the shower but then
    you gotta wait a minute to get in,
    then don't put direct water on it, then this
    then that haha ill stick to shaving thank you
    very much Sally xD

    love both of you on video!
    thank you for the review dolls!

    ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
    Have a great weekend!!

    ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●

  9. I love love love your Beauty battles!! (of course) I remember when I was in jr high I tried Nair & my sister was pounding on the door to get in the bathroom, when I finally let her in she thought I had been trying to perm my hair b/c it stunk so bad :) I think you guys should consider a versus beauty getting two hair sprays, testing both and then picking a fav. Just a lil twist, keep em coming.

  10. I like what you post.
    i´d apreciate if you have time check out my blog. and share some comments!

  11. I stayed in montego bay, it was really beautiful there. But the Bob Marley musem is in Kingston :)

    thanks for commenting!

  12. You both are funny lol....but I like cremes just for my upper lips....!!

  13. Oh my gosh this was hilarious! Perms smell so bad, so we definitely know what you mean. The dynamic between the two of you is so great. Keep these coming! Hope you're having a great weekend! Heather & Kayla

  14. You girls are ADORBS! The video was funny and very informative. Fortunately for me, my mom is a cosmetologist, so I get hair removal done for free. The thought of going through cremes at the store makes me shudder. Lol.

    I hope you two are having a fantastic weekend! xoxo

  15. You guys are too damn cute! I loved your Beauty Battle! I tried Nair as a teen. "We wear short shorts!" Yeah - it sucked and stank!! I haven't tried any depilatory since.
    For another Beauty Battle how about the Nails Inc Magnetic polish?
    Love you guys!

  16. This is brilliant :) haha. I don't trust these kind of products... and the smell? Yeah, they all lie! xxx

  17. @ Kek Kek Angela ~ Thank you so much! We're going to check out your blog now.

    @ Mrs. WASP ~ We're happy to help. ;) Using a conditioner is a great idea!

    @ DIY...Beauty Tips ~ Thank you so much, girl!

  18. @ CottonCandyINK ~ Hey girl! You're onto something with the gel nails beauty battle...stay tuned!! ;)

    @ Shop N' Chomp ~ Hahaha...we're never quite sure what's going to come out of our mouths when filming!!

    @ Kendra ~ Thank you so much for your sweet comment. So glad you found us! We're going to check out your blog now.

  19. @ Nicole ~ Thank you so much! We're glad you enjoyed it!

    @ soldoutforever ~ You use a knife?? Be careful, girl!

    @ Melu103 ~ We're with's way too involved! Sally didn't hit a homerun this time. :(

    @ Iloshka Glittering ~ Thank you for leaving us a comment. Hope you have a great week!

  20. @ Tracy D ~ Thank you for all of the suggestions...keep them coming!

    @ Clara ~ We're going to visit your blog now. So glad you found us!

    @ Cinderella Alert ~ Thanks for commenting back!

    @ Meena ~ Glad you enjoyed the video! :)

  21. @ Style Journey ~ Thank you...your comment was very sweet! We love being partners in crime here on HLNC & we're so very glad that you lovely ladies always come back to visit!!

    @ Jennifer Fabulous ~ You lucky girl!! If only we had the right connections...hahaha!

    @ Yvonne ~ Hey there! That's a great idea! The next time we're in Sephora we'll pick up a bottle. We've been curious about it anyway, so why not!?!?

    @ fashionastranger ~ You never know with products like these. We definitely suggest that people test a small area out first. Thanks for dropping us a comment!

  22. I always love the Beauty Battle posts, but this one was too funny! I haven't tried one of these products since high school... they didn't work out so well for me back then, haha.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...